JÄSENEKSI & ELÄKKEELLE

Jäseneksi

Ammattiosastomme jäseneksi voi liittyä JHL:n sivuilla

On suositeltavaa liittyä sähköisellä lomakkeella, koska saat tekstiviestillä tiedon liittymisestäsi.

Sähköisesti täytettävään lomakkeeseen valitaan:

Sopimusalaryhmä - RAIDEAMMATTILAISTEN SOPIMUKSET

Sopimusala - RAUTATIELIIKENNE, LIITE 3

Yhdistys kohtaan “1101

Kaavake kannattaa täyttää tietokoneella, jossa on tulostin, jotta voit tulostaa samantien valtakirjan työnantajalle jäsenmaksujen suoraa perintää varten.

Jäämässä eläkkeelle

Jään eläkkeelle, miten jäsenyyden käy?

Eläketapahtuman jälkeen voit jatkaa jäsenyyttä tai erota ilmoittamalla tästä esimerkiksi sähköpostitse osoitteeseen jasenrekisteri@jhl.fi.

Halutessasi jatkaa jäsenyyttä, ilmoita eläkkeelle jäämisestä joko omaan yhdistykseesi tai liiton jäsenpalveluun. Eläkeläisjäsenen jäsenmaksu on 8,00 euroa täydeltä kalenterikuukaudelta Jäsenmaksu maksetaan neljännesvuosittain jäsenyksikön lähettämillä jäsenmaksuviitteillä. Maksamalla eläkeläisen jäsenmaksun kaikki voimassa olevat liiton edut säilyvät.

Ilmoitathan eläketapahtumastasi, sillä JHL ei saa näitä tietoja virkateitse. Mikäli emme saa ilmoitusta eläkkeelle jäämisestä, jäsenyys jatkuu ja jäsenmaksuja rästitetään normaalisti.

Katso tarkemmin: JHL jäsenedut

Liitosta eroaminen

Eroilmoitus on tehtävä aina kirjallisena. Voit tulostaa valmiin lomakkeen JHL:n sivustolta, päivätä ja allekirjoittaa sen, ja toimittaa edelleen omalle jäsenyhdistyksellesi tai suoraan JHL:oon.

Eropäivä on jäsenen ennakkoon ilmoittama ajankohta tai eroilmoituksen allekirjoituspäivä. Takautuvasti ei voi erota.

Jäsenpalvelun puhelinpalvelunumero, sähköpostiosoite

Puhelinpalvelu maanantaista torstaihin klo 9 – 15, p. 010 7703 430

Sähköpostiosoite:  jasenrekisteri@jhl.fi

Sähköisiin palveluihin pääset kirjautumalla jäsensivuille. Jäsenpalvelu 24h:ssä sinulla on käytettävissäsi mm. omien tietojen päivitys, jäsenmaksuvapautusten ilmoittaminen ja jäsenmaksujen maksaminen verkkopankissa.