Eläkkeelle / Jäseneksi

Jäseneksi

Ammattiosastomme jäseneksi voi liittyä JHL:n sivuilla tästä

On suositeltavaa liittyä sähköisellä lomakkeella, koska saat tekstiviestillä tiedon liittymisestäsi.

Sähköisesti täytettävään lomakkeeseen valitaan:

Sopimusalaryhmä - RAIDEAMMATTILAISTEN SOPIMUKSET

Sopimusala - RAUTATIELIIKENNE, LIITE 3

Yhdistys kohtaan “1101

Kaavake kannattaa täyttää tietokoneella, jossa on tulostin, jotta voit tulostaa samantien valtakirjan työnantajalle jäsenmaksujen suoraa perintää varten.

Jäämässä eläkkeelle

Jään eläkkeelle, miten jäsenyyden käy?

Raideammattilaisten osasto 101 JHL ry päätti syyskokouksessaan 30.11.2013, että uusien eläkeläisten JHL:n jäsenmaksun ensimmäisen vuoden osalta maksaa ammattiosasto jälkikäteen kuitteja vastaan (5 Eur/kk  x 12kk = 60 Eur).

Jokaisen tulee postittaa kuitit maksetuista jäsenmaksuista taloudenhoitajalle itse ja jäsenmaksut hyvitetään jälkikäteen vain kuitteja vastaan, ensimmäisen vuoden lopuksi. Tilinumero mukaan.

Ennen liittofuusiota eläkkeelle jääneet ovat saaneet vapaajäsenyyden, joten heiltä ei peritä edelleenkään minkäänlaista jäsenmaksua.

Kuitit osoitteeseen:
Seppo Haavisto
Parrupolku 3
59100 Parikkala

Eläketapahtuman jälkeen voit jatkaa jäsenyyttä tai erota ilmoittamalla tästä esimerkiksi sähköpostitse osoitteeseen jasenrekisteri@jhl.fi.

Halutessasi jatkaa jäsenyyttä, ilmoita eläkkeelle jäämisestä joko omaan yhdistykseesi tai liiton jäsenpalveluun. Eläkeläisjäsenen jäsenmaksu on 5,00 euroa täydeltä kalenterikuukaudelta (osastomme maksaa ensimmäisen vuoden. ks ohjeet ylhäältä). Jäsenmaksu maksetaan neljännesvuosittain jäsenyksikön lähettämillä jäsenmaksuviitteillä. Maksamalla eläkeläisen jäsenmaksun kaikki voimassa olevat liiton edut säilyvät.

Ilmoitathan eläketapahtumastasi, sillä JHL ei saa näitä tietoja virkateitse. Mikäli emme saa ilmoitusta eläkkeelle jäämisestä, jäsenyys jatkuu ja jäsenmaksuja rästitetään normaalisti.

JÄSENEDUT:  (Katso tarkemmin: www.jhl.fi)

Matkustajavakuutus

Jäsenkorttisi on myös matkavakuutuskortti, joten sen on syytä olla matkalla mukana. Matkustajavakuutuksessa vakuutettuina ovat sinä liiton jäsenenä ja mukanasi matkustavat alle 15-vuotiaat perheenjäsenet (omat lapsesi tai kanssasi samassa taloudessa asuvat lapset alle 15 vuotiaat).

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Tapaturmavakuutuksessa vakuutettuina ovat liiton jäsenet. Vakuutus on voimassa vapaa-aikana kaikkialla maailmassa.

Lomaetuja / alennuksia / Liiton lomapaikat

Finland Easy Holiday

Lomakeskus Livohka Posiolla

Kylpylähotelli Kuntoranta

Levimaja ja lomaosake Kittilässä

Restel-hotelliketju

Suojala Hartolassa

Suomen Retkeilymajajärjestö-SRM:n jäsenedut

Hamaran mökki Sodankylässä

Työväen Retkeilyliitto

Laakasalon huvila Lopella

Luontoystävien kansainvälinen liitto NFI

Holiday Club-lomaosakkeet

Tallinkin ja Silja Linen jäsenedut

Viking Linen jäsenedut

Eckerö Linen jäsenedut

Westerbackin ja Kultajousen alennukset (Kellot ja korut)

JHL:n jäsenkortti oikeuttaa alennukseen Teboil-ketjun asemilla bensiinistä ja dieselöljystä

2 snt/litra). Alennusta ei saa Teboil Express -automaattiasemilta.

Liitosta eroaminen

Eroilmoitus on tehtävä aina kirjallisena. Voit tulostaa valmiin lomakkeen JHL:n sivustolta, päivätä ja allekirjoittaa sen, ja toimittaa edelleen omalle jäsenyhdistyksellesi tai suoraan JHL:oon.

Eropäivä on jäsenen ennakkoon ilmoittama ajankohta tai eroilmoituksen allekirjoituspäivä. Takautuvasti ei voi erota.

Jäsenpalvelun puhelinpalvelunumero, sähköpostiosoite

Puhelinpalvelu maanantaista torstaihin klo 9 – 15, p. 010 7703 430

Sähköpostiosoite:  jasenrekisteri@jhl.fi

Sähköisiin palveluihin pääset kirjautumalla jäsensivuille. Jäsenpalvelu 24h:ssä sinulla on käytettävissäsi mm. omien tietojen päivitys, jäsenmaksuvapautusten ilmoittaminen ja jäsenmaksujen maksaminen verkkopankissa.